torsdag 7 oktober 2010

god kväll..


..Ja god kväll i höstrusket mina vänner...
Idag har vädret verkligen gjort hösten påmind..
Regn, regn o åter regn...

Men vad kan väl vara bättre än att njuta av massor av tända ljus o höst mys??



Just därför bjudet vi på fredags mys på Plantskolan o på Logen imon...

Alltså..

Fredagsmys på plantskolan
i morgon, fredag...
Mängder av tända ljus, marchaller o eld!!
18,00-20,00
Fika o fredagsmys står framdukat för den som önskar!!
Dessutom lämnar vi 10% på alla Lyktor

Hoppas att vi ses!!!

9 kommentarer:

Millas hem sa...

Så mysigt! Ska höra med P om hon är pigg på en sväng!=)

Kramen

Du...måttet på den stora?

Unknown sa...

ååh så mysigt det lät. Kul att hitta på sånt, önskar jag bodde närmare dig.....

Lycka till!

Kram Anna

Photo by Maria sa...

Det läste ju jag i tidningen men hade glömt.. det skall jag nog ta mig tid till i morron kväll.. Låter mysigt.. Ses då kanske..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbart det lät.Bara så underbart.Synd att jag inte bodde närmare.Lycka till .Önskar dej en skön kväll Kram Rita

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

synd att man inte är i Blekinge i morgon, Lycka till med er myskväll!!

Hälsningar monica

House number 15 sa...

Så mysigt!! Synd att jag bor alldeles för långt bort;(

Här har det också regnat i massor så jag har myst mest hela dagen med tända ljus och nya tidningar.

Kram C

mon amie sa...

Åh vad jag önskar mig själv dit! Synd att man inte bor i närheten :( ha så mysigt.

Fågel Blå sa...

Åh så vacker bild!
Åh så mysigt! det låter!!
Synd att man inte är i närheten!
Ha en fin Helg!
Kram Kathrine

Vem är jag.. sa...

Hej!

vilka fina fönser bilder du lyckas med, riktigt avvis på dig, jag vill oxå ta fina fönsterbilder...
tar men det blir inge bra...

Kram lisa