måndag 29 november 2010

Huuu...


Huuu ja...
Idag är en sådan dag som jag bara vill vara kvar inne o inte ens sticka ut näsan...
Vindarna viner runt knutarna o det är mörkt...
Huuu...
O ljusen brinner ljuvligt här inne.....

Hm, dock blir det nog inte så idag...
Nej på med kläder, blåsa ut ljusen o ge oss iväg på sliriga vägar...

Huuu..
Längtar redan hem...Tihi..
Imon har i alla fall jag o Vera en halvt ledig dag..

Hm, Ikväll tar nog allt ett nytt projekt fart här hemma
o igår vart jag iväg o hämtade hem ett blocket fynd..
O oj vad bra det blev...!!
Tack goaste Camilla...

 Ja så klart att jag längtar hem...

Dags att slira iväg!!

Hoppas att ni alla får en bra start på veckan

10 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hoppar in och önskar dig det samma!!
Kram kram Anna

Photo by Maria sa...

Slira inte för mycket bara så du hamnar i diket..
Ha nu en bra dag..

Kram Mia

Änglarnas hus sa...

Hallojsan1

Fnissar lite åt din kommenatr..då jag sa till maken imorse att jag längtar redan hem..innnan jag ens hade gett mig av hemifrån..men så är det nu..Vill bara vara hemma och pyssla noch fixa!

hoppas att du kommer hem innan dagen är helt slut..för det gör inte jag ;(

Kramis Sanne!!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ta det lugnt på vägarna! Här har det varit jättekallt men solen har värmt oss hela dagen - ljuvligt.
Stor Kram Annelie ♥

Millas hem sa...

Så himla roligt att det blev bra!

Skit, bara att du fick "nöjet" att se mitt riktiga ful-jag!
I blandade pyjamaskläder, och med håret på trekvart! =((

Och där stod du...fräsch till tusen! =)

Du...vänta bara, jag ska knacka på din dörr när du minst anar det!=)))
Men du är väl förmodligen lika fräsch då...suck!!

Ha en fin mysdag imorgon med lilltjejen!

Kraaam

Dessie sa...

Ja dina blommor var också jättefina! Enkelt och snyggt! Älskar den stora glasburken med ljuset i!
Ha en fin kväll.

Kram Dessie

Vintage House sa...

hej hej
Det är inte kul med sliriga vägar, men så är det denna årstiden...
Ska bli kul och se vad du fick med dig hem.....
Ha en mysig kväll.
kram
sandra

Beate sa...

Hei!
Så mysig blogg jeg fant;)
Klem helt fra Nord Norge;)
Vi fyrer i peisen og kooser oss i kulden;0)
Klæm Beate

Källeboda lantliv sa...

vad kul med fynd !det lever man länge på ...håller med om att man helst vill vara inne och mysa nuförtiden ...var tog träningen vägen ? hoppas du fick en skön fm med lilla vera ..ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!
Vilken härlig blogg jag hittade hos Vita verandan! :)
Det var din..
Jag håller med dig!
Vi har också så kallt här. Har tänd massa ljus.Men vid 3 måste jag ge mig ut.
Äldsta dottern har tandläkare..annars hade jag stannat inne hela dan!
Ha en bra dag.
Nu måste jag börja sy..
Kram Sirpa