fredag 2 december 2011

På bordet...



...Jag -Vad vill du äta till fredagsmyset ikväll Vera??
-Pyttipanna!!

Hm, ja vad som hamnar på bordet ikväll är en fråga,
Inte pyttipanna i allafall..!!
Perfekt mitt i veckan mat men just på Fredagar vill nog jag allt ha något lite Goare,
eller vad säger ni??
Brukar ni äta lite goare för att fira in helgen??






På soffbordet ser det i allafall ut såhär just nu..

Julros, Ljuskoppar från MadamStoltz,
Gammalt Loppat fat, Stor Kula i fattigmanssilver o några mossiga grenar..
I Bakrunden skymtar den nya soffan..!!




Efter pyttipannan önskade hon dock chips..Hm..
Go mat o chips känns som en bättre fredagslösning än Pytt i panna..!!

Hoppas att ni alla får en go helg!!
Med Go mat!!

Lördag Lunch bli det Pytt i panna hos oss..:)

Kramar Elin

9 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Ja ibland blir man förvånad över barnens svar:)) Hos oss står tacos på menyn, det har vår äldsta tjej Clara bestämt. Det ser så fint ut i ert vardagsrum, ljuvlig gammal dörr!

Ha en fin fredag!

Kram Jenny

Coolaannna sa...

Vackra bilder!

Julrosen ser så ståtlig ut...nästan lite ledsen. Jag älskar den verklgen.Ingen jul utan julrosen!

HA en bra dag och lycka till med fredagsmåltiden!

Färjtorp sa...

Hihi fy pyttipanna är inget jag själv gillar...
Om barnen får välja hos oss blir det tacos VARJE fredag. Man kanske vill varva med nåt annat nån gång ändå ;)

Ha en mysig helg
Kram Johanna

Mariette sa...

Jaaa, pyttipanna är väl inte vad man associerar till fredagsmys...*ler*...

Vad fint du gjort på fatet!!

Kvällsmaten, ingen aning ännu...

Kram Mariette

Vitspets sa...

Så fint på ditt bord Kram Karina

Photo by Maria sa...

Visst är det så att man vill ha något lite extra att äta på fredagar.. Här har det blivit lite julmat faktiskt.. Tidigt kanske men jag älskar det =)

Kram Mia

Vintage House sa...

Hej
kanonfint arrangemang och så läcker dörr i bakgrunden...
det blir alltid pizza på fredagen är lat....
massa mys till dig...
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Hejsan Elin! Och tack för att vi fick kika in i ert vackra hus. Vilket underbart kök ni har och ert badrum var helt fantastiskt fint. Jaa du, inte blev jag klokare heller...hihii nu snurrar det ännu mer i mitt huvud, när jag fick ytterligare en kran att fundera på :-)) Och vi tycker olika allihop här i familjen just nu...hihii Vi får väl se vad det slutar med för någon modell...???

Tack för inspirationen!!!


Fin helg. Kraaaam Paula

Shabby soul sa...

All sooo elegant!
Have a nice sunday
Silvia