tisdag 10 januari 2012

Än en gång...



...Ja, Lugnet har än en gång lagt sig över Spinkaregården...

Vi har haft en fantastisk dag!!

Pernilla med fotograf har varit här hemma hos oss hela dagen lång
 o tagit fantastiskt fina bilder!!

Tack underbara ni!!!
JulReportaget kommer att komma med i tidningen Livet på landet
när nästa Jul närmar sig...
Spännande!!


  


De närmaste dagarna åker dock Julen ur huset o jag vill ha Vår,
ja i allafall inomhus...
Dåva pasteller, Lökar o krispigt fräscht!!

Dags att sjunka ner djupt i soffan o inspireras av senaste
numret av AllersTrädgård..!!

Kramar Elin


13 kommentarer:

Lantligt i vitt sa...

Hej Elin!

Så jättejätte härliga bilder! Du är så otroligt duktig att fota tycker jag :))

Ha en jättefin kväll!
Kraam Sofia

Millas hem sa...

Det blev säkert kanonfina bilder! Kan jag nog skriva under på!=))

Kram C

Johanna sa...

åå va roligt att visa upp det ni har åstadkommit!! :) nästan så man börjar längta till att julen 2012 ska närma sig ;) ha en fin kväll! Kramar Johanna

Betong ute och inne sa...

Så vackra bilder...

Kram Malin

STENLYCKA sa...

Vad roligt med reportaget. Jag skall också kolla in Allers Trädgård som kom i min låda idag.
Njuter av dina vackra bilder!!
Kram Raina

Unknown sa...

Men så roligt, ska bli jättekul och se i tryck sen. Har ju missat dina fina bilder på köket häromdan och jag säger bara wow, wow, gud va snyggt. Vilket jobb ni har gjort, grymt imponerad.
Ha en fin kväll!
Kram johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Vi satt och pratade med min vän Emma om ert vackra kök.
Och just hur flitiga ni vat´r tanken på tidtabellen ;)
Bra jobbat!

Härliga bilder från dig igen!

Ha en fin kväll !

Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen!

Tack för svaret.
Jag blev sååå glad när jag såg att ni har gjort det,
Det har jag drömt om att göra.
Tänk det mot det allt vita som vi ska ha i vårt kök.
gissade nästan på Osmo ;)
Har anväd dom hårdvaxeni många år.
Både i badrum som i kök.
Vi ska ha det på våra golv med vitpiggment i.

Jag har det nu på våra träbänksvivor på vårt tillfälliga kök.
Det har hållt bra.
Var det svårt att vibrera och få bort luftbublorna?
Jag vill oxå ha såna!
Han kanske vill komma hit och jobba nu när han är varm i kläderna ;)
Var det svårt att såga i dom?

Eran spis , vart kommer den från?

Jag sitter här och surfar och kollar. inte det lättaste... så många val och det skulle kunna underlätta med en mycket tjockare plånbok ;)

Ha en fin kväll !

Med varamste kramar Sirpa

Photo by Maria sa...

nästan (men bara nästan) så jag längtar till nästa jul så jag får se bilderna och reportaget.. Du får inte glömma att påminna..

Julen skall få åka ut ur vårt hus i morgon och på torsdag då jag är ledig.. Vår skall in hos oss med =)

Ha nu en fin onsdag..

Kram Mia

charm design sa...

Så spennende med julereportasje ,gleder meg til å se.
Ha en fin dag

Färjtorp sa...

Men så kul med repotage!!! Det känns förstås länge dit men vips så är det jul igen :)
Då ska vi kika på det!!

Kram Johanna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Men så kul med ett reportage om er jul i huset :) Den tidningen kommer att inhandlas till hösten.
Dina bilder är verkligen fantastiska.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Ardisia sa...

Hej! Först vill jag säga att WOW vilket jobb ni gjort med ert kök, blev jättesnyggt! Vi har mycket samma stil ser jag...

För det andra så tycker jag det är en toppenide att ha ert hus i ett julreportage =) Ser fram emot att få se det sen!
Ha en fin dag, kram Mia