torsdag 1 mars 2012

Tillbaka på banan...



...Ja efter en släng med Magsjuka
 så är vi nu tillbaka på banan igen!!

Huua, nu ställer vi fötterna mot Våren, Helgen o solensstrålar igen, eller hur??


Det här får mig att längta än mer efter Vår...



Äppelbloms grenar....

Spiskåpan har min älskade J gjort efter mina önskemål,
den gamla köksspisen bevarades i renoveringskaoset, den nya
ugnen kommer från Ikea, likaså både induktionshällen o stekplattan..



Kanske slår de ut lagom till helgen?!



Ge er ut i Trädgården o plocka in några grenar
o njut av ljuvgrönska o kanske även lite blommning mina vänner...

*
Igårkväll vart jag iväg på något som gav mig några extra
vår feelings, berättar mer en annan dag...

TorsdagsKramar
Elin

Elin

14 kommentarer:

Vintage House sa...

Fantastiskt läckert:)
inte roligt med magsjuka men skönt att ni känner er bättre...
kram
sandra

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara bilder från ert kök.
Vackra vår - Välkommen!

Ha en fin torsdag.
kram
jessica

Chokladvillan 1910 sa...

Vilken härlig spiskåpa ! I like !! ;)
Kram Anki

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Så himla fint ! ;)
Ert kök är.nu en inspirationskällla för mig ;)
Jag gillar spisen och hällen mycket. så bra att kunna bygga efter sina
behov och för bra pris dessutom.

Fy ingeng kul med magsjukan. det är nått som man kan vara utan.
Härligt med nyheter. Nu väntar vi med spänning ;)

Ha en fin dag, den allra första i mars! :)

Kramar Sirpa

Unknown sa...

njuter av dina bilder :)
skönt att ni är frisk.
kram

Photo by Maria sa...

Ert kök är så där underbart härligt.. Önskar jag hade kunnat få till vårt kök en dag med =)

Kram Mia

Tinas bo sa...

WOW!! Vilken läcker spiskåpa!! Härliga bilder!!

Skönt att ni är på benen igen! :))

Kram Tina

Fröken Agnes sa...

Hej!

Magsjukan har vi också haft, inget kul alls :( Skönt att ni mår bättre nu. Men så fina bilder, ljuvlig spiskåpa och grenar är alltid vackert i sin enkelhet.

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

idémakeriet sa...

Så fint med den gamla köksspisen, härligt att ni har tagit den till vara.
Grenarna kommer säkert att slå ut när som helst, de har ju redan fina knopparna.
Kul att du vill vara med i min lilla give away, jag håller tummarna för dig.
Kram Gerda

Hvidt, slidt & patina sa...

Dejlige billeder, endnu engang ;) God aften, kh Camilla..

LOPPISLIV sa...

Uj då...magsjuka är inte alls kul, vee och fy, men skönt att ni är på bättringsvägen igen....

Kökskåpan är helt underbar Elin, ja hela ert kök är en dröm!!!

Kramen Paula

LOPPISLIV sa...

spiskåpan menar jag....var lite ivrig när jag skrev, tänkte bara på ditt vackra kök...fniss :-))

Lantligt i vitt sa...

Hej Elin!

Tur att ni känner er bättre nu :) kan inte annat än hålla med Paula.. såå vackert blev det!! ojojoj! och grenar det har jag överallt just nu, urtjusigt och vårigt! :)

ha det gott!
kramar Sofia

Unknown sa...

Vilken snygg spiskåpa!

Linda