tisdag 23 oktober 2012

Kök, Favorit växt o Auktionsfynd...

 
 
 
...Ja idag bli de mycket på en o samma gång!!
 
*
 
Tänk att vi SNART bott på våran Gård i ett år, rummet som
jag då vart mest nöjd med är jag minst lika nöjd med än idag,
nämligen köket!!
 
Jag älskar det o vi tillbringar massor av tid just där!!
*
I denna delen av köket äts det god mat, snick snackar vi
med underbara vänner, pysslas eller sovs en middagslur på soffan..
 
 
 
 
 
...o det är här jag just nu njuter av nya vackra saker!!
 

 
 
En Corokia, absoluta favorit växten hos mig!!
 
O skålen sen då, mmmm...
Denna skatt tillsammans med det otroligt vackra fatet under är
två av auktionsfynden från min senaste tur..!!
Båda från Gustavsberg
 
Njutning för ögat!!
 
*
 
Nehe, dags att sparka igång denna härliga Tisdag!!
 
VarmaKramar
Elin

16 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Förstår att ni trivs i det fina rummet!! =)
Och fatet & skålen var ju för fina!!

Önskar dig en fin dag!!
Kram på dig!

LOPPISLIV sa...

Förstår att du är nöjd med ert kök, det är en dröm!!! Såååå galet vackert!! Älskar lilla hörnskåpet utan dörr, charmigt!

Kram Paula

Marie sa...

Så underbart fina bilder från ert kök Elin, ett riktigt drömkök!!!

Kramar Marie

Photo by Maria sa...

Ert kök är fantastiskt.. Förstår att det är ett rum ni är mycket i..

Tyvärr kan jag inte komma ikväll =( Jag som säkert hade behövt ngn ny fin lykta ;)

Ha nu en fin dag..

Kram Mia

camilla sa...

åh...for noen nydelige bilder..og for et vakkert hjem dere har!:)
Ønsker deg en fin dag:)
God klem fra Camilla:)

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅ underbart fina bilder från ert kök. Ett riktigt drömkök!!!Ha en fin tisdag.Kramar Rita ♥

Amelie sa...

Verkligen superfint kök!
Hela ditt hem är så Fullt av vackra skatter!
Ha en skön tisdag! Kram amelie

Blockethuset sa...

Det är såå himla fint väggskåp..

Marianne Dragon Waagan sa...

Nydelig kjøkken og flotte auksjonsfunn... herlig!!:)

Ønsker deg en fin tirsdagskveld, og en god ny uke:)
Klem fra Marianne

Johanna sa...

Åh det där hörnskåpet går inte av för hackor må jag säga, såååå vackert!

Kram Johanna

Ulrikeღ sa...

...sehr schöne Bilder...

liebe Grüße
Ulrike

Millas hem sa...

Ett underbart stort och härligt kök har ni! Kraaam

Rosa i huset i vitt sa...

Vem skulle inte trivas i det köket ..det är ju underbart fint

kram Rosa

Vanessa sa...

Beautiful room decoration.*_*
Maybe follow each other???
My Blog

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Underbart vackert förstår att du trivs.. Trevli helg kram sussie

Gabriella sa...

Så härligt det ser ut hos dig, ljust och fint! Och underbara växten, har också funderat på att köpa en=)