söndag 26 maj 2013

Morsdag....

 
 
 
....O här hemma har jag blivit uppvaktad med  
 de underbaraste Morsdagpresenter!!
 
En egengjord av min älskade lilla Vera såklart
o en egengjord som världens bästa pappa
hjälpt till med!!
 
Lycka!!
 
Den sist nämnda behöver fortfarande lite färg,
dagens väder tillåter dock inte detta..
Här har vi mer höst likt väder idag
än ljuvligt försommarväder..
 
Men jag lovar att ni ska få se sen!!
 
*
 
O så en ljuvligt söt bukett till alla andra fina
Mammor i min närhet!!
 
 
 
 
 
 
O till min egen älskade mamma:
 
Jag älskar dig!!
O det är just nu jag behöver dig mer än någonsin!!
 
*
Nu en kopp Te o mys i "höstrusket"
 
Varmaste Söndags Kramar
Elin
 
 
ps. Visst blev det en Loppis tur igår, just nu står alla fina fynd
på köksbordet o väntar på att hitta sina platser..
 
 

2 kommentarer:

Mitt vita hus & hem sa...

hej
Mysig blombukett, ha en fin morsdag, kram Aina-Kristin

House and Garden by Bia sa...

Trevlig morsdags kväll önskar jag dej...vi har firat på restaurang!
Hoppas dagen varit bra!
Kram