onsdag 30 oktober 2013

Min nya skatt...

 
 
...o jag vet att jag nämnt den där skatten många gånger nu,
men idag ska ni äntligen få se!!
 
*
Kärlek vid första ögonkastet o jag kunde bara inte
låta det gå till någon annan!!
 
Ett stort gammalt flugskåp....
 
 
 
O fastän att jag bara köpte det med en bild så vart
det precis sådär perfekt som jag hade hoppats på!!
 
*
Just nu står det här i hallen o rymmer lite lådor
med mössor o vantar..
 
 O jag bara njuter var
 gång jag kommer innanför dörren...
 
Galen??
I så fall bjuder jag på det!!
 

 
Finmaskigt nät, gammalt "lås" och
helt perfekt i färgen...

 
 
Varmaste OnsdagsKramarna
Elin

18 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Jätte fint skåp !
Passar perfekt där i eran hall.
Ni har så fint !
Ha en fin onsdag !
Kram
Oftast så får man den där kännslan direkt

Marie sa...

Wow Elin, vilket helt underbart skåp!!!

Kram Kram
Marie

Dronninghuset sa...

NYYYYYYYYYYYYDELIG.
kunne likt ha et slikt jeg også. gratulerer - og nyt synet av det flotte skapet.
klem TOVE

VINTAGELINE sa...

En riktig skatt! Såååå fint!

Klem

Tinas bo sa...

Superfint flugskåp!!
Ett praktexemplar!!
Och det passar ju perfekt där!!

Kram Tina

Unknown sa...

Du har fått så himla fint i ditt hus! Skåpet är jättefint, förstår att du föll för det. Trivs ni på landet annars?

Kram Anna

Unknown sa...

Du har fått så himla fint i ditt hus! Skåpet är jättefint, förstår att du föll för det. Trivs ni på landet annars?

Kram Anna

Anna Stenberg sa...

Alldeles för fint för att heta flugskåp! =) Vackert i er hall! Och det där med att vara galen får man verkligen bjuda på för det gäller alla oss inredningsnördar. Även om jag har något KLOKT på min blogg (Lantligt på Svanängen) just nu! Kram Anna

Anita sa...

Det enda som är galet är hur snygg skåpet är, förstår verkligen att du köpte det!!

WEERspiegeling sa...

Wow, beautiful!

Villa Vinkelhaken sa...

Åh så fint de va!! :)

Kram Jenny

Källeboda lantliv sa...

Jättefint skåp ! Kram Jeanette

Photo by Maria sa...

Otroligt snyggt!!!
Önskar jag hade dina ögon och hitta allt fint =)
Jag skall kolla på gamla dörrar i morgon och hoppas på att hitta en som passar som sänggavel =)

Kram Mia

Birgitte og Kaffekoppen sa...

Sååå fint et skab.!
God Helg:-)
Klem
Birgitte

Lovisa Bengtsson sa...

Säger som alla andra vilket underbart skåp. Förstår om du föll för det direkt, vilken lycka! Ha de fint kram Lovisa

Jossan sa...

Vilket vackert skåp!!
Om du är galen.. Nej inte alls! jag blir också förälskad i gamla grejer:)
Väldigt fint trägolv, har du målat de fina rutorna själv?
Hittade hit precis och ska fortsätta kika runt nu:)
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Jossan

idémakeriet sa...

Men holy moly vilken fin skatt Elin.
Den var verkligen jätte fint!!
Kram Gerda

Erika sa...

Vad mysigt och fint du har det hemma hos dig!